• ZAKOŃCZENIE ROKU W ŚWIETLICY SZKOLNEJ

• Na zakończenie roku szkolnego 2018/2019 w świetlicy odbyło się uroczyste wręczenie dyplomów i nagród. W naszej sali świetlicowej licznie zgromadzili się uczniowie. ,,Nadszedł czas podsumowania wszystkich działań i wyróżnienia najbardziej aktywnych osób!"- mówiła Kierownik Świetlicy pani Irena Liebner - Lis. Dzieci przebywające na świetlicy brały udział w różnych formach zajęć tj. edukacyjnych, czytelniczych, plastycznych i sportowych.

Za całoroczne zaangażowanie w zajęcia, za ładne prace plastyczne, za wzorowe zachowanie, za uśmiech na twarzy, za codzienne ,,dzień dobry'', za pomoc kolegom i koleżankom dyplomy uznania i nagrody otrzymali:

Marysia Belka kl. Ia

Piotr Kosiorek kl. IIIa

Bartosz Witek kl. IIIa

Maja Ujma kl. IVb

Michał Szczęśniak kl. VIc - za wspaniałą postawę i wielkie zaangażowanie w pomoc

młodszym dzieciom.

Wszystkim dzieciom i ich rodzicom wspaniałych, pełnych przygód i bezpiecznych wakacji życzą Wychowawcy Świetlicy.

• KONKURS THE BIG CHALLENGE

• Dnia 3 kwietnia 2019 r. odbył się  międzynarodowy konkurs z języka angielskiego „The Big Challenge”, który jest już tradycją naszej szkoły. Uczniowie na różnych poziomach językowych sprawdzają swoją wiedzę i umiejętności rozwiązując test on-line. W tym roku w konkursie wzięło udział 114 uczniów.

Największy sukces osiągnęli :Piotr Michalik z klasy 6a oraz Aleksander Gorzelski z klasy 6c. Obaj chłopcy zajęli I miejsce na poziomie 2 oraz I miejsce w szkole i 5 miejsce w regionie.!

Pozostałe wyróżnione osoby to:

• na poziomie pierwszym:1 miejsce -Szymon Majsterek kl5b
              • na poziomie trzecim: 1 miejsce -Kacper Falkiewicz kl.7b
              • na poziomie czwartym: 1 miejsce -Artur Rumianek kl.8d
              • na poziomie piątym: 1 miejsce -Anna Filipowska kl.3b

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!!!

• WYCIECZKA NA ROZTOCZE

• Dnia 16 maja o godzinie 6.50.  pojechałam z całą moją klasą na wycieczkę szkolną na Roztocze. Początek naszego wyjazdu nie był ciekawy, gdyż bardzo padał deszcz. Wszystkim  wydawało się, że nasza podróż się nie uda.

Pierwszym etapem naszej wycieczki był  Szczebrzeszyn. Tu zwiedziliśmy rynek i budynek synagogi. Następnie  przejechaliśmy do Zwierzyńca, gdzie  obejrzeliśmy wystawę w Muzeum Roztoczańskiego Parku Narodowego. Ostatnią, a zarazem niezapomnianą atrakcję tego dnia były Szumy na Tanwią. Było to przejście ścieżką wiodącą  nad malowniczymi wodospadami. Przez całą tę drogę towarzyszył nam ulewny deszcz. Przemoczeni, ale bardzo zadowoleni dotarliśmy do miejsca zakwaterowania.

Drugi dzień naszej wycieczki  zaczął się od śniadania o godzinie 8.00,  w formie otwartego bufetu. Kolejnym naszym etapem podróży było zwiedzanie Muzeum Parafialnego oraz wzięcie udziału w  warsztatach „Ginące zawody Roztocza”. Ważnym elementem był  Zamość, czyli perła  renesansu, założona przez Jana Zamoyskiego  w 1580 r.  Tutaj zobaczyliśmy  Rynek Wielki z ratuszem i  pomnik Jana Zamoyskiego. Zakończeniem naszego pobytu w Zamościu był pyszny obiad. W drogę powrotną wyruszyliśmy ok. godziny 16.00. Do Garwolina przyjechaliśmy na godzinę 20.10. Wszyscy  byliśmy zadowolenie i pełni wrażeń.

Gabrysia Konstanta z klasy IV b

• ALICJA W KRAINIE CZARÓW...

Z okazji Dnia Dziecka – 31.05.2019 –odbyło się pożegnalne przedstawienie naszego szkolnego Teatru B. Tym razem młodzież przedstawiła ALICJĘ W KRAINIE CZARÓW. To ostatnia sztuka w wykonaniu uczniów z klasy 3b GIM. Za moment zostaną oni  absolwentami tej placówki, jednak wspomnienia o ich przedstawieniach nigdy nie przeminą…

Ostatni spektakl był pełen magii, kolorów …i wzruszeń. Grupa pożegnała swoją opiekunkę – p. Katarzynę Gołębiewską i wręczyła bukiet kwiatów jako podziękowanie za całokształt pracy. Niespodzianką było pojawienie się p. Kasi w roli wróżki – na specjalne życzenie dzieci z kółka.

Przedstawienie bardzo podobało się dzieciom, a stroje i gra naszych aktorów na długo zapadną w naszej pamięci!